من دیوانه نیستم

باخت

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ

می‌دونی از نظر من دو نوع باخت وجود داره؛  یکی باختن با اختلاف کم، که من اسمشو گذاشتم باخت قابل جبران ... از همون باخت های یک هیچ همیشگی که آدم به خودش دلداری میده و میگه چیزی نیست، دفعه بعد جبرانش میکنم. اما نوع بعدی، من اسمشو گذاشتم نابودی... باختن با اختلاف زیاد...از همونا که دیگه نمیشه کمر راست کرد...

 آره آقا، این نوعشو واسه دشمناتون هم آرزو نکنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۹

نظرات  (۲)

۱۹ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۰۴ حسن مجیدیان
چه جالب...
۱۹ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۰۴ حسن مجیدیان
چه جالب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی